۱۳۹۳ اسفند ۱۵, جمعه

دانلودبهترین آهنگهای گوگوش


دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی همراه با متن   
http://dl.topnaz.com/2014/02/Googoosh-6.jpg
   

نفس از فائقه آتشین ( گوگوش   

   
   
این آهنگ هم خیلی قشنگه پیشنهادمیکنم دانلودش کنید 
  
  

 
            نفس               ****               گوگوش 

  

اگه حتی بین ما فاصله یک نفسه   

 نفس من رو بگیر 

 

برای یکی شدن اگه مرگ من بسه 

 

نفس منو بگیر 


*** 

 ای تو همه گریه ی من گریه هم فاصله بود 

 

گریه ی آخر ما  

 آخر بازی عشق ختم این غائله بود 

 

***
 

حدس گر گرفتنت در تنور هر نفس 

 

 غم نه اما کم که نیست 

 

هم شب تازه ی تو ترکش پر تیرعشق 

 

 سنگ سنگر هم که نیست 

 

 *** 


 خوب دیروز و هنوز 

 

 طرحی از من بر صلیب روی تن پوشت بدوز 

 

وقت عریانی عشق 

 

 با همین طرح حقیر در حریق تن بسوز 

 

***
 

پلک تو فاصله ی دست و کاغذ و غزل من و عاشقانه بود 

 

رستن از پیله ی خواب  

 

ای کلید قفل شعر خواب شاعرانه بود 

 

***
 

از ته چاه سکوت تا بلندای صدا 

  

یار ما بودی عزیز 

 

در تمام طول راه با من عاشق ترین 

 

 همصدا بودی عزیز 

 

***
 

حدس رو گردان شدن از من و از راه ما  

 باور بی یاوری  

روز انکار نفس روز میلاد تو بود 

  

مرگ این خوش باوری  

خوب دیروز و هنوز 

 

 طرحی از من بر صلیب روی تن پوشت بدوز  

وقت عریانی عشق  

 با همین طرح حقیر در حریق تن بسوز 

 

***  

تو بگوغیبت دست غیبت هرچه نفس بین ما فاصله نیست  

غیبت آخر تو کوچ مرغان صدا ختم این غائله نیست 




دانلود آهنگ  :  NOW DOWNLOAD

دانلود آهنگ گوگوش-دانلود اهنگ ایرانی خارجی گوگوش-دانلود آهنگ قدیمی گوگوش -دانلود بهترین ترانه گوگوش-دانلود اهنگ جدید گوگوش-دانلود آهنگهای گوگوش-دانلود فول آلبوم گوگوش
دانلود Mp3 گوگوش-دانلود آهنگ شاد گوگوش-دانلود موزیک ویدئو جدید گوگوش-دانلود فول ویدیو گوگوش

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر